tammikuu 10, 2017

Ryhmäliikuntatunnit


BUNDA

Pakaraan kohdistuva 45 min treeni ja venyttely, jossa nilkkoihin laitetaan treeniin suunniteltu lisäpainovyö, johon saa lisättyä painoa.


CROSSTRAINING

Monipuolinen tunti, jossa yhdistyvät taito, liikkuvuus, voima ja kestävyys. Tunti sisältää kehon liikkuvuutta ja hallintaa kehittävää harjoittelua, tekniikkaharjoitteita sekä aina suoritettava päivän tehokas reeni, jossa ydistetään voima ja kestävyys.

Tehokas tunti, joka on suunniteltu jokaisen kunto- / taitotasolle sopivaksi!


HIIT

Puolen tunnin mittainen intervallityyppinen tehotreeni, joka haastaa sinut ylittämään itsesi ja nostaa sykkeet korkealle!


HIIT -PYÖRÄILY / KUNTOPIIRI

20 minuutin HIIT-pyöräily, jonka perään vartin mittainen kuntopiiriharjoittelu ryhmäliikuntasalissa.


KAHVAKUULA

Peruskahvakuula-tunti, johon vastuksen määräät itse! Sopii niin aloittelijoille kuin jo tunneilla käyneille. Kaikki rohkeasti mukaan!


KEHONPAINOTREENI

Nimensä mukaisesti omaa vartalon painoa hyödyksi käyttäen ja tarvittaessa haetaan lisätehoja painoista. Tunnilla tehdään hiit-tyyppisesti perusliikkeitä sisältäen paljon erilaisia kyykkyjä, punnerruksia ym. Loistava rasvanpolttotunti!


KUNTONYRKKEILY

Kuntonyrkkeily on monipuolisesti kuntoa ja fysiikkaa parantava liikuntamuoto, joka sopii kaikille. Erityisen hyvä kuntonyrkkeily on toimistotyötä sekä yksipuolista työtä  tekeville.


LAVIS

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten humppa, jenkka, valssi, rock, jive, tango.


OHJATTU KUNTOSALI -KIERTOHARJOITTELU

Tule tutustumaan kuntosalilaitteisiin tai tule tosissasi treenaamaan tsempparin avulla. Tunnilla ohjataan ja opstetaan laitteisiin ja tsempataan ne viimeiset toistot!


OHJATTU KUNTOSALI -KIERTOHARJOITTELU SENIOREILLE

Ohjattu kuntosali seniori-ikäisille liikkujille! Bonuksena liikunnan ilosta on mukava yhdessäolo.


PUMPPI

Monipuolinen lihaskuntotreeni, jossa jokainen lihasryhmä saa harjoitusta. Lisätehoa tuntiin saadaan painotangon ja käsipainojen avulla. Tunti ei sisällä askellusta tai hyppyjä.


RASVANPOLTTOTREENI

40 min. kestävä sykkeen vaihteluilla tehtävä lihaskuntotreeni, jonka lopuksi treenataan vielä vatsat ja venytellään.


RULLAUS / VENYTTTELY

Tunnilla avataan kehon liikeratoja sekä vapautetaan kireyksiä rullausten, venytysten ja liikkuvuusharjoitteiden avulla.


SISÄPYÖRÄILY

Niille, jotka kaipaavat menoa ja meininkiä. Tunti, jossa hikeä pukkaa alusta loppuun. Tunti rakentuu lyhyistä intervalleista ja palautteluista. Tiukoilla intervalleilla saat sykkeen nousuun ja tunti kuluu kuin siivillä. Jos kaipaat vauhtia polkimiin ja jerkkua reisiin tämä on se tunti, jolle kannattaa tulla!

EASY

Matalan kynnyksen tunti, joka soveltuu hyvin aloitteleville polkijoille tai rauhallisemmasta menosta pitäville. Vaikka meno on tasaista, on hiki taattu! Vastusta säätämällä muokkaat tunnista juuri itsellesi sopivan. Tunti sisältää alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyn.

ISKELMÄ

Tällä tunnilla poljetaan suomalaisen iskelmämusiikin säestämänä. Helppo tunti, joka sopii kaikille sisäpyöräilyn ystäville ja sitä aloitteleville.


TOIMINNALLINEN LIIKKUVUUS JA VENYTTELY

Toiminnallisessa liikkuvuusharjoittelussa yhdistyy lihaskunnon kohottaminen ja venyttely, jonka tuloksena kehon liikkuvuus ja koordinaatio paranee. Laajoilla liikeradoilla tehty aktiivinen liikkuvuusharjoittelu on tehokas keino lisätä lihaksen pituutta ja kehon liikkuvuutta. Osan liikkeistä voi tehdä kevyillä painoilla, jolloin harjoittelusta tulee entistä vahvemmin myös voimatreeni. Toiminnallisessa harjoittelussa korostuu keskivartalon hallinta. Harjoittelun edetessä ja keskivartalon lihasten vahvistuessa venytyksistäkin tulee voimakkaampia. Tunti on lempeällä tavalla sykettä nostava!


ZUMBA

Kokovartalon treeni musiikin tahtiin! Tunnin ominaispiirteenä on hauskuus, iloisuus ja energisyys!


-> Viikko-ohjelma

-> Ryhmäohjaajat

-> Sähköinen ajanvaraus