tammikuu 10, 2017

Ryhmäliikuntatunnit


ASTANGAJOOGA

Astangajooga on dynaaminen tunti, jossa yhdistyy tietoinen hengitys, liike, lihaslukot sekä katseenkohdistukset. Asanaharjoitus ei pelkästään venytä ja voimista kehoa sekä paranna kehonhallintaa, vaan laajentaa harjoittajan tietoisuutta omasta itsestään. Harjoitus puhdistaa kehoa sekä mieltä, lisää elinvoimaa sekä parantaa keskittymiskykyä .Astanga aloitetaan erillisellä alkeiskurssilla.


BUNDA

Pakaraan kohdistuva 45 min treeni ja venyttely, jossa nilkkoihin laitetaan treeniin suunniteltu lisäpainovyö, johon saa lisättyä painoa.


EASY-SISÄPYÖRÄILY

Matalan kynnyksen sisäpyöräilytunti, joka soveltuu hyvin aloitteleville polkijoille tai rauhallisemmasta menosta pitäville. Vaikka meno on tasaista, on hiki taattu! Vastusta säätämällä muokkaat tunnista juuri itselle sopivan. Tunti sisältää alkulämmittelyn ja loppuvenyttelyn.


ENDURANCE-SISÄPYÖRÄILY

Pitkäkestoinen sisäpyöräilytunti, joka soveltuu hyvin peruskestävyyskuntoa ylläpitäville ja sitä kehittäville. Tunneilla keskitytään pyörittämään tehokkaasti ja taloudellisesti. Tarjolla on mahdollisuus ottaa itsestäsi enemmänkin irti pitkillä mäkiosuuksilla vastusta säätämällä.


ISKELMÄSISÄPYÖRÄILY

Tällä tunnilla poljetaan suomalaisen iskelmämusiikin säestämänä. Helppo tunti, joka sopii kaikille sisäpyöräilyn ystäville ja sitä aloitteleville.


KAHVAKUULA

Peruskahvakuula-tunti, johon vastuksen määräät itse! Sopii niin aloittelijoille kuin jo tunneilla käyneille. Kaikki rohkeasti mukaan!


KEHONHUOLTO RULLAAMALLA

Tunti sisältää kevyen alkulämmittelyn, joka perustuu lihastoimintaketjun aktivoimiseen ja lämmittämiseen. Kehoa aktivoivia ja liiketoimintaketjuja avaavia harjoitteita sekä puhtaasti lihasten rullailua liikkuvuuden lisäämiseksi, lihasten rentouttamiseksi sekä kehon palautumiseen treenistä. Oma rulla mukaan!


KEHONPAINOTREENI

Nimensä mukaisesti omaa vartalon painoa hyödyksi käyttäen ja tarvittaessa haetaan lisätehoja painoista. Tunnilla tehdään hiit-tyyppisesti perusliikkeitä sisältäen paljon erilaisia kyykkyjä, punnerruksia ym. Loistava rasvanpolttotunti!

________________________________________________________________________________________________

KESKIVARTALO KUNTOON -TREENI

Tunnilla keskitytään monipuolisesti keskivartalon harjoitteluun. Tehdään helppoja liikkeitä, jotka vahvistavat sekä pinnallisia, että syviä vatsalihaksia. Tunti soveltuu kaikentasoisille kuntoilijoille, myös mm. selkävaivoista kärisiville!


KIERTOHARJOITTELU / SISÄPYÖRÄILY

Sinulle, jolle pelkkä polkeminen ei riitä! Monipuolinen tunti, jossa yhdistyy sekä aerobinen, että lihaskuntoharjoittelu. Tunti alkaa 30 min sisäpyöräilyllä, jossa saat enemmän kuin riittävän alkulämmittelyn kiertoharjoitteluun. Kiertoharjoittelussa käydään koko kehon lihakset läpi. Lihaskuntoliikkeisiin annetaan helpompia tai haastavampia vaihtoehtoja, joten kaiken tasoiset liikkujat mahtuvat mukaan. Tunnin päätteeksi palauttava venyttely.


OHJATTU KUNTOSALI

Tule tutustumaan kuntosalilaitteisiin tai tule tosissasi treenaamaan tsempparin avulla. Tunnilla ohjataan ja opstetaan laitteisiin ja tsempataan ne viimeiset toistot!


SENIORIRYHMÄ

Ohjattu kuntosali seniori-ikäisille liikkujille! Bonuksena liikunnan ilosta on mukava yhdessäolo.


SISÄPYÖRÄILY

Tunti, jossa voit itse haastaa itseäsi. Vastusta säätämällä saat räätälöityä tästä pyöräilytunnista näköisesi.


SISÄPYÖRÄILY 45 min

Niille, jotka kaipaavat menoa ja meininkiä. Tunti, jossa hikeä pukkaa alusta loppuun. Tunti rakentuu lyhyistä intervalleista ja palautteluista. Tiukoilla intervalleilla saat sykkeen nousuun ja tunti kuluu kuin siivillä. Jos kaipaat vauhtia polkimiin ja jerkkua reisiin tämä on se tunti, jolle kannattaa tulla!


TOIMINNALLINEN TREENI

Kehonpainoharjoittelua yhdistettynä intervalli- ja voimaharjoitteluun. Koko kehon tehokas treeni, jossa voi haastaa itseään!


VAHVASELKÄ-RYHMÄ

Rauhallisesti mutta tehokkaasti on tästä tunnista oiva kuvaus. Tehdään pienillä painoilla tai keppien kanssa lihaskuntoharjoitteita, varsinkin niskan, hartian ja selän seudulle sekä haetaan alueille liikkuvuutta ja voimaa lisää. Hyvä tunti esim. tietokoneella työskenteleville!


ZUMBA

Kokovartalon treeni musiikin tahtiin! Tunnin ominaispiirteenä on hauskuus, iloisuus ja energisyys!


-> Viikko-ohjelma

-> Ryhmäohjaajat

-> Sähköinen ajanvaraus